Coaching

Cod: Coaching (Coaching)

De ce coaching? Pentru că vrei să-ți educi alegerile!

Pentru unii dintre noi fiecare decizie vine însoțită de sfatul unui apropiat, a unui prieten. Cum să fac în situația asta, când lucrurile stau în felul acesta și trebuie să acționez sau să decid?

Cum ar fi să te consulți prima dată cu tine însuți? Să decizi cu tine ce este mai bine pentru tine?

Coaching-ul are drept scop redarea încrederii în propriile puteri, conștientizarea resurselor interioare și preluarea controlului asupra propriilor acțiuni, decizii, vieți.

Lumea ta capătă o altă culoare! Care te definește!

Vino la INTRATEST să descoperi  cum ești tu de fapt și de ce ești capabil!
Noi îți punem la dispoziție cursul de Coaching care te va ajuta să-ți înfrunți obstacolele interioare.
Fiind un proces de explorare personală, te va sprijini prin feedback și ascultare activă.

Lector curs: Dr. Nic Enache, lucrează din anul 1992 ca trainer, pregătirea având loc cu specialisti din S.U.A și Olanda. Din anul 2002, devine coach, fiind instruit de specialisti ai Future Achievement International din S.U.A. Ulterior, a descoperit că abordarea oamenilor din perspectiva NLP aduce un plus de valoare pentru client și că schimbările personale se pot produce mai repede, cu o durată impresionantă în timp.
Astfel, ajunge Master NLP, întelegându-se mai bine, comunicând și cooperand cu ceilalți pentru rezultate excelente și ajutându-i pe cei din jur cu o abordare neinvazivă, empatică, umană.

Cursul de coaching începe pe data de 15 iulie 2016, locația este la Cernica, Str. Luceafărului, nr. 6C, Ilfov.

Perioada de desfășurare a cursului este de 4 luni și constă în 8 module, structurate în două părți, teoretică și practică. Un modul are o durată de 2 zile (de vineri după-amiază până duminică la prânz). Programa cursului este de 2 module / lună.

Obiectivele cursului sunt:

  • înțelegerea procesului de coaching ca o explorare asistată a cadrului de referință a clientului;
  • înțelegerea și însușirea tehnicilor de coaching;
  • structurarea unui sistem personal de interacțiune cu clientul în cadrul procesului de coaching.

Cele 8 module sunt structurate astfel:

Modul I (15 – 17 iulie 201)

 Ce este coachingul
►  Diferențe între diferite sisteme de învățare: pedagogie, andragogie, mentoring, consultanță, training, coaching
► Stilul personal de învățare
► Scanarea istoriei personale pentru definirea momentelor de învățare
► Ce presupune coaching-ul și de ce funcționează

Modul II (29 – 31 iulie 2016)

Clientul
► Recursul la coaching
► Factori declanțatori în căutarea unui coach, discontinuități
► Speranțe și temeri ale clientului: speranța de salvare, speranța de a primi răspunsul, teama de expunere, teama de a fi controlat
► Concepții de viață, valori, misiune de viață

Modul III (12 – 14 august 2016)

Coachul
► Valorile și convingerile coach-ului
► Motivele coach-ului: dorința de a face ceva pentru viitor, dorința de a învăța, dorința de a ajuta, dorința de a ține lecții, dorința de a fi răsplătit
► Aptitudinile de comunicare necesare coach-ului: ascultare activă, punerea întrebărilor, reformularea, feedback, feedforward

Modul IV (26 – 28 august 2016)

Coach-ul
► Deprinderile necesare coach-ului: cunoașterea de sine, spusul poveștilor, recursul la metafore, umorul, curiozitatea imaginativă, structurarea, luciditatea privind consecințele
► Construirea încrederii clientului: acțiuni care consolidează relația, acțiuni care atestă seriozitatea, respectarea intimității, raportarea la sine
► Coach-ul ca o cutie de rezonanță, ca o conștiință, ca un agent provocator, ca un profesor, ca seif, ca prieten profesional

Modul V (09 – 11 septembrie 2016)

Relația
► Nevoia de a da și de a obține
► Nevoi legate de apartenență
► Nevoi legate de control
► Nevoi legate de apropiere
► Recunoașterea cazurilor de incompatibilitate

Modul VI (23 – 25 septembrie 2016)

Relația
► Prima întrebare
► Cele șase niveluri ale raportului de afinitate
► Stabilirea obiectivelor
► Exerciții cu ‘eul ideal’
► Povestea clientului
► Instrumente de diagnostic
► Explorarea și înțelegerea rolului jucat de client
► ‘Paginile de dimineață’

Modul VII (07 – 09 octombrie 2016)

Excelența în coaching
► Reflecția – tonul, intonația și ritmul vocii
► Întrebări de diferențiere
► Modelarea unei stări de spirit reflexive
► Instrumente grafice – diagrame, analiza câmpului de forțe
► Înțelegerea și explorarea pozițiilor celorlalți
► Rezolvarea creativă a problemelor
► Monitorizarea progresului
► Temele de acasă

Modul VIII (21 – 23 octombrie 2016)

EXAMEN
► Examen scris, test grilă. Verificarea însușirii și înțelegerii termenilor specifici de coaching
► Examen practic. Demonstrarea cunoașterii tehnicilor de coaching

  • Prețul cursului este de 4500 Ron/participant.
  • Suma poate fi plătită în două rate, prima tranșă de bani la înscriere, urmând ca diferența să fie plătită până la data de 26 august 2016
  • De asemenea, dacă se înscriu două sau trei persoane (prieteni sau rude), se va aplica pentru fiecare o reducere de 10% din preț

Vă așteptăm cu drag!

Pentru detalii suplimentare sau înscriere la curs vă recomandăm să luați legătura cu Larisa Melencu, date de contact larisa.melencu@intratest.ro  / 0735.844.179. Este prima persoană cu care veți începe drumul către schimbare! 

Curs programat pentru

Bucuresti

2017


Inscrie-te la un curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.326.77.36; 031.420.96.43

FAX: 021.326.77.35

EMAIL: office@intratest.ro

 

srac9100  srac14001  iqnet