Euromarketing

Cod: MK8 (Euromarketing)

Durata cursului: 5 zile

Grup tinta: angajati ai departamentelor de marketing, comunicare, PR

Tematica cursului:
Sectiunea I: fundamente ale euromarketingului; contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului; piata unica - reflectarea aprofundarii integrarii in U.E.; consumatorul european - tinta demersului euromarketingului; concurenta si alte elemente de media specifice euromarketingului
Sectiunea II: coordonate ale politicii de marketing pe P.U.E.; abordari strategice si probleme actuale ale mixului de marketing pe P.U.E.; determinante ale politicilor de produs pret-distributie si promovare; noi orizonturi ale euromarketingului; implicatii de marketing ale integrarii Romaniei in U.E.

Forme de evaluare pentru cursul de euromarketing: test final 

Lector curs: Prof. univ. dr. Virgil Adascalitei

Curs programat pentru

Momentan nu sunt programari pentru acest curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.555.38.03; 0725.33.88.02

EMAIL: office[at]intratest.ro

 

tuv9001