Mediere pe piata muncii

Incepand cu anul 2016, societatea noastra a fost acreditata de catre AMOFM Bucuresti ca furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, respectiv pentru servicii de Mediere a muncii pe piata interna.

Medierea muncii reprezinta activitatea prin care se realizeaza punerea in legatura a angajatorilor cu persoanele aflate in cautarea unui loc de munca, in vederea stabilirii de raporturi de munca sau de serviciu.

Obiective:

  • Se doreste ca serviciile oferite sa vina atat in sprijinul persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, cat si al angajatilor in vederea (re) integrarii lor durabile pe piata muncii.
  • In cadrul serviciului de mediere dorim sa transmitem beneficiarilor acestor servicii informatii si /sau sprijin specializat in vederea alegerii unei ocupatii; oferindu-le serviciile necesare evaluarii personale in vederea selectarii si identificarii locului de munca corespunzator gradului de formare si abilitatilor detinute (modalitati de mentinere a locului de munca, etc), servicii de dezvoltare personala (redactarea unui CV si a unei scrisori de intentie, modalitati de prezentare la un interviu) in scopul cresterii sanselor de a gasi un loc de munca corespunzator aspiratiilor lor profesionale, pregatirii profesionale si ofertei de locuri de munca existente pe piata locala si integrarea acestuia intr-un loc de munca.
  • In cadrul serviciului de mediere se vor transmite persoanelor consiliate si mediate informatii legate de evolutia pietei muncii, analiza ocupationala, posibilitati de instruire, modalitati de folosire a testelor de autoevaluare;
  • Serviciul de mediere va presupune oferirea de sprijin profesional, in forma confidentiala, persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca. Aceasta activitate presupune o forma de comunicare, o relatie stabile intre doua persoane, consilier si beneficiar, bazata pe incredere si pe principiile dezvoltarii personale si presupune incurajarea autonomiei si cresterea gradului de motivare a persoanei consiliate, astfel incat sa se implice activ in rezolvarea problemelor personale, asumandu-si responsabilitatea luarii unor decizii in plan profesional.

Activitati:

  1. Evidenta angajatori: formarea unei baze de date
  2. Gestionarea locurilor de munca:
    • inregistrarea locurilor de munca vacante
    • actualizarea bazei de date cu ofertele de locuri de munca si mediatizarea acestor locuri in randul clientilor
    • urmarirea ocuparii locurilor de munca vacante prin pastrarea legaturii cu angajatorii
  3. Intocmirea planului individual de mediere, monitorizare
  4. Preselectia candidatilor
  5. Negocierea cu angajatorul pentru incadrarea in munca a persoanei selectate.

Beneficiarii de servicii de mediere a muncii:

  • Someri inregistrati la furnizorii de servicii din sector public sau privat, acreditati
  • Persoanele aflate in cautarea unui loc de munca fara statut de somer;
  • Persoane angajate, dar doresc sa-si schimbe locul de munca;
  • Persoane inactive;
  • Persoanele care urmeaza o forma de invatamant de zi;
  • Persoanele detinatoare de teren agricol;
  • Persoanele cu dizabilitati;
  • Pensionari;
  • Invalizii de gradul I si II;
  • Alte categorii;
  • Agentii economici, care solicita forta de munca

Medierea electronica a muncii

Scopul medierii electronice a muncii este acela de a usura corespondenta dintre oferta angajatorilor si solicitantii unui loc de munca, cu alte cuvinte, medierea muncii online presupune conectarea automata intre cererile si ofertele locurilor de munca prin intermediului internetului.
Medierea electronica muncii este un serviciu nou si va fi disponibil pe site-ul nostru: www.intratest.ro , sectiunea MEDIERE PIATA MUNCII.

Pentru a vizualiza ACREDITAREA click aici.

Curs programat pentru

Momentan nu sunt programari pentru acest curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.326.77.36; 031.420.96.43

FAX: 021.326.77.35

EMAIL: office@intratest.ro

 

srac9100  srac14001  iqnet