• https://ejurnal.unima.ac.id/https://repository.polytechnic.astra.ac.id/https://ejournal.uki.ac.id/https://www.kar-group.com/https://ojs.udb.ac.id/https://ejurnal.unim.ac.id/https://publishing.fgu-edu.com/https://ejournal.iai-tabah.ac.id/https://ejournal.iaimu.ac.id/https://jurnalbening.uho.ac.id/
  • Marketing, relatii publice si comunicare - Intratest. Toate drepturile rezervate.

    Marketing, relatii publice si comunicare

    Marketing, relatii publice si comunicare


    Tehnici de persuasiune

    Cod: MK3

    Durata curs: 7 zile

    Grup tinta: specialisti cu functii decizionale, experti si/sau aspiranti la posturi de conducere etc.

    Obiective: transmiterea de cunostinte specializate si formarea deprinderilor de a fi persuasiv

    Abilitati de lucru in echipa

    Cod: MK5

    Durata curs: 3 zile

    Grup tinta: manageri si personal implicat in coordonarea diferitelor echipe

    Tematica curs: echipa, grup, multime; formulare scopuri si obiective; teorii asupra lucrului in echipa eficient; roluri in echipa; sedinte eficiente in echipa

    Marketing si management

    Cod: MK9

    Durata curs: 5 zile

    Grup tinta: personal angajat in compartimentele de marketing, relatii publice, comunicare, contracte, alti manageri implicati direct sau indirect in activitatea de marketing a societatii

    Obiective: cursantii vor fi capabili sa identifice si sa analizeze piata, sa evalueze produsele concurente si sa se pozitioneze pe piata, sa aplice mixul de marketing si sa recunoasca cele mai noi forme de marketing (on-line, telemarketing, etc.)

    Cursuri viitoare

    Inscrie-te la un curs

    Cautare