Istoricul nostru tine de varsta noastra! 

 

In 2006 a fost ideea, dupa cativa ani de experienta lucrati in dezvoltarea resurselor umane.

La inceputul anului 2007 ne-am luat inima in dinti si am decolat. 

In 2008 ne-am intarit si am luat altitudine. 

In 2009 ne-am dezvoltat si diversificat activitatea acoperind tot mai multe segmente din foarte vastul domeniu al resurselor umane. 

In 2010 am devenit un operator din ce in ce mai bine cunoscut pe piata si din ce in ce mai solicitat. 

In 2011  - 2013 ne-am mentinut avantul, in ciuda crizei si am continuat ceea ce am inceput. In aceasta perioada am implemenat si primul nostru proiect finantat din fonduri europene nerambursabile: Si la sate oamenii vor sa invete!

2014 a fost un anul in care am inceput implementarea, in calitate de partener, a doua proiecte noi: ROST - Rute de ocupare de la sat la oras! (rost.info.ro) si Viitorul ca PREOCUPARE (preocupare.ro).

Tot in 2014 am semnat, in calitate de beneficiar, contractul de finantare pentru proiectul IMPULS - economia sociala, un vector in integrarea tinerilor din centrele de copii pe piata muncii! (proiect-impuls.ro). Acesta reprezinta un proiect de suflet pentru noi prin care va trebui sa integram 10 tineri proveniti din centrele de plasament pe piata muncii prin crearea unei structuri a economiei sociale sub forma unui afterschool.

In 2015 am demarat contractarea altor doua proiecte POSDRU, unul in calitate de beneficiar (Calificare si competente antreprenoriale in mediul rural) si unul in calitate de partener (Phoenix - Programe integrate de ocupare).

In 2017 am semnat 3 proiecte POCU in calitate de partener al Primariei Sector 3, Alba Iulia si Valea Ciorii (jud. Ialomita).

Ca membrii ai comunitatii HR, credem ca si in Romania stiintele sociale sunt din ce in ce mai prezente in viata organizatiilor. Managementul resurselor umane, formarea continua si finantarea nerambursabila a programelor sunt printre cele mai importante resurse de crestere pentru toate societatile comerciale. Contextul actual generat de criza economica si financiara ne obliga la o si mai mare atentie, astfel incat resursele umane sa se transforme in principalul suport de mentinere si dezvoltare. Specialistii au aratat ca solutiile corecte in vremuri de criza nu sunt reducerile de cheltuieli prin concedieri ci cresterea aportului fiecaruia dintre angajati printr-o mai buna pregatire si implicare in obiectivele organizatiei. Nu am avut timp sa obosim, si nici sa ne acoperim de rutina!

 

De ce INTRATEST ? 

 Pentru ca:

- Suntem o echipa tanara, dornica de performanta, dinamica si in acelasi timp cu experienta in managementul procesului de formare profesionala.

- Suntem flexibili, aplicam o politica proactiva "just in time", adaptandu-ne oferta de cursuri la cerintele clientului.

- Avem preturi accesibile, cu un raport calitate/pret incontestabil.

Nu in ultimul rand, DORIM SA VA MULTUMIM PENTRU INCREDEREA ACORDATA SOCIETATII NOASTRE, PESTE 20.000 DE PERSOANE AU PARTICIPAT in tot acest timp la programele noastre integrate de formare si consiliere in cariera!

Un sincer - Multumim !

Echipa INTRATEST

Cursuri viitoare

Inscrie-te la un curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.555.38.03; 0725.33.88.02

EMAIL: office[at]intratest.ro

 

tuv9001 

 

Newsletter