Marketing pe Web

Cod: IT9 (Marketing pe Web)

Durata cursului: 5 zile (intensiv)

Grup tinta: salariati ai departamentelor de marketing, comunicare si relatii publice, manageri de diferite niveluri ierarhice

Obiective: formarea personalului pentru o utilizare mai eficienta a potentialului Internetului in vederea promovarii imaginii si a produselor

Tematica cursului: analiza traficului propriu (AwStats, Webalizer Web Stats, Analog Stats, Trafic.ro); definirea parametrilor statistici; analiza competitorilor; necesitatea protejarii propriilor statistici; conversie; comportament vizitatori in site (analiza personalizata pentru fiecare tip  de website); 
SEO (Search Engine Optimization): definire cuvinte-cheie (secvente si cuvinte cheie), analiza cuvinte-cheie competitori (eventual redefinire prioritate cuvinte-cheie), optimizare on-page, PageRank, creare relevanta, inregistrare in dmoz.org; utilizarea reclamei platite: CPM (cost per mia de afisari) versus CPC (cost per click) si CPA (cost per actiune); 
Google AdWords, Advertising with Yahoo, Microsoft® adCenter: utilizare, tehnici de negociere (exemplificare pe interfete de administrare Google si Yahoo); inchiriere/cumparare site in domeniu: criterii de stabilire pret; reclama contextuala versus reclama prin bannere; analiza CTR; link exchange; Design versus continut si pragmatism; plati pe internet - e-commerce (exemplificare folosind un card bancar);
E-banking; forme „traditionale” de promovare: newsletter (trimis celor inregistrati in baza de date), e-mailuri tip „avalansa”, mass pe messenger, articole in site-uri de specialitate; Spam/Scam/MFA + dictionar de termeni in domeniul advertising-ului pe web

Forme de evaluare pentru cursul de marketing pe Web: test grila

Recomandari de instruire ulterioara: IT14 

Lector curs: Asist. univ. Cristian Apetrei

Curs programat pentru

Momentan nu sunt programari pentru acest curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.555.38.03; 0725.33.88.02

EMAIL: office[at]intratest.ro

 

tuv9001