Marketing si management

Cod: MK9 (Marketing si management)

Durata cursului: 5 zile

Grup tinta: personal angajat in compartimentele de marketing, relatii publice, comunicare, contracte, alti manageri implicati direct sau indirect in activitatea de marketing a societatii

Obiective: cursantii vor fi capabili sa identifice si sa analizeze piata, sa evalueze produsele concurente si sa se pozitioneze pe piata, sa aplice mixul de marketing si sa recunoasca cele mai noi forme de marketing (on-line, telemarketing, etc.) 

Tematica cursului: marketingul in noul context concurential; analiza mediului de marketing; analiza concurentei; analiza pietelor de consum si a pietelor de afaceri; piata tinta si selectarea ei - segmentarea pietei; mixul de marketing (pret, promovare, distributie, produs); marketingul direct si on-line

Forme de evaluare pentru cursul de marketing si management: test final 

Lector curs: Ec. si soc. Mihnea Pacuraru

Curs programat pentru

Momentan nu sunt programari pentru acest curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.555.38.03; 0725.33.88.02

EMAIL: office[at]intratest.ro

 

tuv9001