Marketing si Finante (M2)

Marketing si Finante (M2)

 

DETALII CURS

Ce veți studia

Modulul pune întrebări, cum ar fi:

  • Ce este marketingul exact?
  • Cum se face în diverse contexte, inclusiv în sectorul public?
  • Ce este marketingul intern?
  • Cine sunt clienții și părțile interesate?
  • Cum puteți evita greșelile de marketing?
  • Ce schimb realizează organizația dvs. cu consumatorii și clienții?
  • Cum furnizează organizația dvs. bunurile și serviciile și cum adaugă valoare?
  • Cum tarifați, promovați și furnizați bunurile sau serviciile dumneavoastră?
  • Cum vă păstrați consumatorii și clienții fericiți? De ce este importantă finanțarea?
  • Pentru ce sunt bugetele și cum pot fi utilizate?
  • Ce sunt costurile și cum le puteți detalia pentru a le înțelege mai bine?
  • Ce este fluxul de numerar și de ce este important?
  • Ce este un cont de profit și pierdere și cât este de relevant pentru sectoarele necomerciale?

La punctele adecvate din cadrul modulului sunt abordate chestiuni legate de etica în afaceri și sustenabilitate, iar dumneavoastră sunteți încurajat să luați în considerare aceste aspecte cu atenție, în activitățile pe care le desfășurați în cadrul modulului. Prin activitățile legate de muncă și practicile dumneavoastră și prin lectura aferentă, veți analiza critic și veți reflecta asupra situațiilor de la locul de muncă și asupra propriilor dumneavoastră modalități de management al clienților și al finanțării. Modulul este „orientat spre soluții” pentru a vă ajuta să înțelegeți situațiile de lucru din perspectiva managerului și să aflați ce trebuie să faceți, având în vedere că este puțin probabil să fiți responsabil de organizația pentru care lucrați. Pe măsură ce avansați în activități, probleme și soluții, veți pune la îndoială ideea că există soluții unice la probleme sau că există „o cale optimă”. Veți ajunge să înțelegeți constrângerile, alegerile și cerințele pe care managerii trebuie să le ia în considerare atunci când iau decizii. Dat fiind faptul că mulți dintre managerii de prima linie nu sunt direct responsabili de marketing sau finanțe, modulul include scenarii problematice și cazuri la care trebuie să lucrați. Un singur scenariu de probleme se va desfășura prin conținutul financiar pentru a vă ajuta să înțelegeți cum se potrivesc diverse elemente ale managementului financiar. Ideea este de a vă îmbunătăți înțelegerea în domeniul financiar, astfel încât să vă puteți îmbunătăți procesul de luare a deciziilor manageriale, mai degrabă decât de a învăța contabilitate. Același lucru este valabil și în ceea ce privește marketingul: fiecare manager trebuie să înțeleagă pe cine deservește organizația și de ce, pentru a gestiona mai eficient angajații din cadrul organizației.

Relevanță vocațională

Strategia de predare și învățare a modulului Marketing și Finante (M2) se bazează pe probleme. Prin această abordare, modulul își propune să dezvolte abilitățile necesare unui manager eficient: abilități precum analiza, construirea de argumente solide, gândirea critică și reflectivă, identificarea și rezolvarea problemelor, ascultarea activă și comunicarea, colectarea și prezentarea informațiilor și scrierea de rapoarte. Multe dintre acestea sunt aceleași abilități de învățare de care are nevoie orice student în învățământul superior și vă vor ajuta să vă pregătiți pentru cursurile viitoare.

 

Predare și evaluare

Sprijin din partea tutorului dumneavoastră

Veți avea un tutor care vă va ajuta cu materialele și activitățile de studiu. Puteți să solicitați ajutor și sfaturi tutorului dumneavoastră. De asemenea, tutorul va marca și va comenta exercițiile dumneavoastră. Dacă sunteți nou la Intratest Business School, veți observa că tutorul dumneavoastră este deosebit de preocupat să vă ajute cu metodele de studiu. Alt tip de sprijin vă va fi oferit, în principal, online în timpul studiului dumneavoastră. În plus, vor fi oferite școli de zi sau tutoriale online în funcție de versiunea modulului pentru care vă înregistrați. Școlile de zi și tutorialele nu sunt obligatorii, dar sunteți încurajați să participați la acestea. Contactați-ne dacă doriți să aflați mai multe despre studiul cu Intratest Businss School înainte de a vă înregistra.

Evaluare

Veți transmite lucrările dvs. marcate de mentor (TMA-uri) online prin intermediul sistemului eTMA, cu excepția cazului în care există anumite dificultăți care vă împiedică să faceți acest lucru. În aceste situații, veți discuta cu tutorul dumneavoastra și veți obține acordul acestuia de a vă prezenta lucrarea pe hârtie. TMA-urile constau în activități desfășurate ca parte a studiului modulului. Evaluarea de la sfârșitul modulului (EMA) se bazează în întregime pe probleme și se va concentra pe o situație de la locul dumneavoastră de muncă.

SUNT PREGĂTIT ?

Cerințe de admitere

Pentru a studia acest modul, trebuie să aveți experiență de lucru deoarece activitățile presupun că aveți situații de lucru actuale sau anterioare la care puteți aplica ceea ce învățați. Experiența dumneavoastră de lucru poate fi în calitate de manager, manager adjunct, manager stagiar, supervizor, șef  de echipă, dacă lucrați într-o formă informală, de exemplu într-o organizație voluntară. Pentru a obține Diploma Profesională în Management, va trebui să urmați modulul complementar Organizații și Oameni (M1) și Provocarea Integrării (M3). De asemenea, poate fi studiat ca parte a rutei de acces deschis la Programul Accelerat de Leadership (L). Dacă nu aveți o experiență prealabilă de învățământ superior, se furnizează pregătirea pre-modul (a se vedea lucrările pregătitoare de mai jos). Dacă aveți vreo îndoială cu privire la adecvarea modulului, vă rugăm să discutați cu un consilier.

Activitate de pregătire

Dacă nu v-ați mai întâlnit cu o abordare bazată pe probleme de învățare, vă sunt oferite Ghidul modulului și Ghidul de bune practici de studiu ale managerului, care vă vor fi deosebit de utile la începutul modulului. Ghidul modulului explică abordarea și descrie abilitățile necesare pentru a putea remedia lacunele din cunoștințele dumneavoastră. Acesta vă va oferi și o orientare către modul. Ghidul de bune practici de studiu ale managerului vă permite să vă reîmprospătați abilitățile de studiu, cum ar fi citirea și notarea, folosind logica și argumentația, comunicarea scrisă și scrierea de rapoarte, precum și utilizarea numerelor.

MATERIALE DE STUDIU

Ce este inclus

Cărți ale modului, alte materiale tipărite, in sectiunea modulului M2, resurse suplimentare în format digital.

Veți avea nevoie de

Toate seturile de cărți vor fi furnizate ca parte a pachetului de materiale pentru studiu. Cu toate acestea, vorbitorii de limbă engleză ca limbă străină, în special cei care studiază în afara Regatului Unit, ar putea dori să achiziționeze următoarea carte: The Oxford Dictionary of Business English for learners of English. (Dicționarul Oxford pentru Engleză de Afaceri pentru cursanții de limba engleză.)

Cerințe tehnice

Pentru acest modul este necesar un calculator cu un browser și cu acces la internet cu bandă largă. Orice browser modern va fi potrivit pentru majoritatea activităților pe calculator. Funcționalitatea ar putea fi limitată pe dispozitivele mobile. Se va furniza orice software suplimentar sau acestea vor fi disponibile, în general, gratuit. Cu toate acestea, unele activități pot avea cerințe mai specifice. Din acest motiv, va trebui să aveți posibilitatea să instalați și să executați software suplimentare pe un dispozitiv care îndeplinește cerințele de mai jos. Un desktop sau laptop cu, fie:

Windows 7 sau mai nou

macOS 10.7 sau mai nou

Ecranul dispozitivului trebuie să aibă o rezoluție de cel puțin 1024 pixeli pe orizontală și 768 de pixeli pe verticală. Pentru a participa la zona noastră de discuții online, veți avea nevoie atât de un microfon, cât și de difuzoare / căști.

 

Curs programat pentru

Momentan nu sunt programari pentru acest curs

Intratest Bucuresti

TEL: 021.326.77.36; 031.420.96.43

FAX: 021.326.77.35

EMAIL: office@intratest.ro

 

tuv9001